فک و فامیله داریم (3)
 
نجوای یگانه
لحظات شادی را برایتان آرزومندم
 
 
پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 16:34 ::  نويسنده : حسام خادم

قند رو انداختم هوا تو یه حرکت سریع با دهن گرفتمش میگم بابا حال کردی 

حرکتو ؟ برگشته میگه خاک تو سرت بچه های مردم هواپیما بدون سرنشین ساختن تو

مثل سگ میپری هوا با دهن قندو میگیری ؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

تک شهد
ساعت17:49---17 ارديبهشت 1394
سلام دوست عزیز من تک شهد نویسنده وبلاگ کشمش طعم دار تانسو هستم من وبلاگ تو رو لینک کردم ممنون میشم شما هم وبلاگ ما را لینک کنید با تشکر
پاسخ: سلام دوست خوبم با تشکر لینک شدین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید - لحظات شادی را برایتان آرزومندم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نجوای یگانه و آدرس hesamar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:






آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 32544
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1